برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1398 , دوره  14 , شماره  45 ; از صفحه 167 تا صفحه 192 .
 
عنوان مقاله: 

عوامل مؤثر بر وفاداري مشتري: با نقش ميانجي کيفيت مديريت ارتباط با مشتري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه آموزش عالی راه دانش، بابل، ایران
 
چکیده: 
در صنعت گردشگري حفظ و نگهداري مشتري براي رشد سازمان امري حياتي محسوب مي شود. به گونه اي که کاهش هزينه هاي بازاريابي، کسب سهم بيشتر در بازار و قدرت نفوذ تجاري را به همراه دارد؛ از اين رو هدف پژوهش، بررسي رابطه بين سه متغير کيفيت خدمات، رضايت مشتري و ارزش مشتري به عنوان متغير مستقل و وفاداري مشتري به عنوان متغير وابسته که با نقش ميانجي متغير کيفيت مديريت ارتباط مشتري بررسي مي شود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردي و با ماهيت پيمايشي است. داده هاي مورد نياز با روش نمونه-گيري تصادفي نظام مند از مشتريان مجتمع تفريحي توريستي ميزبان بابلسر و با ابزار پرسشنامه جمع آوري شده است و نتايج تجزيه وتحليل داده ها از روش معادلات ساختاري نشان داد رابطه ي بين کيفيت مديريت ارتباط مشتري بر وفاداري مشتري و همچنين رابطه ي بين کيفيت خدمات، رضايت مشتري و ارزش مشتري با توجه به نقش ميانجي کيفيت مديريت ارتباط با مشتري مثبت و معني دار است و به عبارتي فرضيه هاي پژوهش پذيرفته شد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عرب، م.، و شیرخدایی، م.، و علی گلی فیروزجائی، ف. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی), 14(45 ), 167-192. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478425



Vancouver : کپی

عرب محبوبه، شیرخدایی میثم، علی گلی فیروزجائی فاطمه. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی). 1398 [cited 2021October16];14(45 ):167-192. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478425



IEEE : کپی

عرب، م.، شیرخدایی، م.، علی گلی فیروزجائی، ف.، 1398. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی), [online] 14(45 ), pp.167-192. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=478425.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 319 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی