APA :
کپیعلمدارخولکی، م.، و نعامی، ع.، و تقی پور، م. (1397). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها, 5(11 ), 30-44. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147
Vancouver :
کپی علمدارخولکی مریم، نعامی عبداله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها. 1397 [cited 2022August15];5(11 ):30-44. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147
IEEE :
کپی علمدارخولکی، م.، نعامی، ع.، تقی پور، م.، 1397. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها, [online] 5(11 ), pp.30-44. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147.