برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
1397 , دوره  5 , شماره  11 ; از صفحه 30 تا صفحه 44 .
 
عنوان مقاله: 

تأثير ارتباطات يکپارچه بازاريابي بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بيمه ايران (به انضمام مطالعه موردي)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد تهران جنوب، ایران
 
چکیده: 
سابقه و هدف: در دنياي امروز سرمايه اصلي بسياري از سازمان ها، برند آن سازمان است. در تحقيق حاضر به تأثير ارتباطات يکپارچه بازاريابي برارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بيمه ايران پرداخته شد. مواد و روش ها: تحقيق فوق از نظر هدف، کاربردي واز منظر روش، توصيفي مي باشد. تعداد نمونه، 384 نفر از کليه مشتريان بيمه ايران در منطقه 5 شهر تهران که به صورت غيراحتمالي در دسترس و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسميرينوف، تي تک نمونه اي و رگرسيون به بررسي تأثير بين فرضيه پرداخته شد. يافته ها: يافته ها نشان مي دهد که مديران مي بايست توجه بيشتري به نظم عليتي مربوط به ارزش برند داشته باشند. مديران مي بايست ابتدا آگاهي از برند را به عنوان ابزاري مرجع در زمينه ي ارتباطات مختلف با برند، هم چون ارزش آن از ديد مشتري، و ويژگي هاي ادراک شده در مورد برند در نظر بگيرند. در ادامه و به عنوان راهي براي ايجاد وفاداري بيشتر، مديران مي بايست تمرکز بيشتري بر مساله ي ارتباط با برند داشته باشند. استنتاج: تبليغات بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بيمه ايران تأثير دارد و بيمه ايران مي تواند بر شناخت بهترکاربران تأثيرگذار باشد، بطوريکه کاربران با ديدن تبليغات بيمه ايران، به اين برند وفادار شده و شهرت سازمان بيشتر مي شود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

علمدارخولکی، م.، و نعامی، ع.، و تقی پور، م. (1397). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها, 5(11 ), 30-44. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147



Vancouver : کپی

علمدارخولکی مریم، نعامی عبداله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها. 1397 [cited 2021June24];5(11 ):30-44. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147



IEEE : کپی

علمدارخولکی، م.، نعامی، ع.، تقی پور، م.، 1397. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها, [online] 5(11 ), pp.30-44. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=475147.



 

 
بازدید یکساله 256 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی