APA :
کپیقره آغاجی، س.، و واحدی، ش.، و فتحی آذر، ا.، و ادیب، ی. (1397). اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه. مطالعات روانشناسی تربیتی, 15(30 ), 0-0. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474893
Vancouver :
کپی قره آغاجی سعید، واحدی شهرام، فتحی آذر اسکندر، ادیب یوسف. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه. مطالعات روانشناسی تربیتی. 1397 [cited 2022May28];15(30 ):0-0. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474893
IEEE :
کپی قره آغاجی، س.، واحدی، ش.، فتحی آذر، ا.، ادیب، ی.، 1397. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه. مطالعات روانشناسی تربیتی, [online] 15(30 ), pp.0-0. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474893.