APA :
کپیمحمدیان، م.، و دهقانان، ح.، و کامرانی، ب.، و گیاهی، ی. (1397). الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), 10(4 ), 713-742. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474163
Vancouver :
کپی محمدیان محمود، دهقانان حامد، کامرانی بهنام، گیاهی یاسمن. الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 1397 [cited 2021April15];10(4 ):713-742. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474163
IEEE :
کپی محمدیان، م.، دهقانان، ح.، کامرانی، ب.، گیاهی، ی.، 1397. الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), [online] 10(4 ), pp.713-742. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474163>.