APA :
کپیعسگری، ن. (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی, 10(2 ), 399-420. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474159
Vancouver :
کپی عسگری ناصر. نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی. 1397 [cited 2022June29];10(2 ):399-420. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474159
IEEE :
کپی عسگری، ن.، 1397. نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی, [online] 10(2 ), pp.399-420. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474159.