برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1397 , دوره  10 , شماره  1 ; از صفحه 145 تا صفحه 164 .
 
عنوان مقاله: 

بازاريابي کارآفرينانه، قابليت هاي بازاريابي و عملکرد کسب وکارهاي پروژه محور

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* پردیس فارابی، دانشگاه تهران، قم، ایران
 
چکیده: 
هدف از پژوهش حاضر، بررسي تأثير بازاريابي کارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملکرد پروژه در کسب وکارهاي پروژه محور است. پژوهش حاضر از جنبه ي هدف در دسته ي پژوهش هاي کاربردي قرار مي گيرد و از نظر طرح پژوهش، توصيفي همبستگي است. ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه بوده و جامعه ي آماري آن مديران و کارشناسان بازاريابي يک شرکت بزرگ نرم افزاري با 128 کارمند در تهران است. تعداد نمونه با استفاده از روش نمونه گيري تصادفي ساده و با توجه به اطمينان از برگشت پرسشنامه ي کافي، 100 نفر تعيين شد که در نهايت 98 پرسشنامه براي تحليل جمع آوري شد. تجزيه و تحليل داده ها شامل آزمون فرضيه ها و سنجش روابط بين متغيرها است که به دليل تعداد نمونه ي کم، از تکنيک مدل سازي معادلات ساختاري به روش حداقل مربعات جزئي (PLS) در نرم افزار SmartPLS3 استفاده شده است. بررسي نتايج پژوهش نشان داد بازاريابي کارآفرينانه بر قابليت هاي بازاريابي و عملکرد پروژه در کسب وکارهاي پروژه محور تأثير معناداري مي گذارد. از سوي ديگر، قابليت هاي بازاريابي نيز بر عملکرد پروژه در کسب وکارهاي پروژه محور تأثير معناداري دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سیف، ی.، و محمدزمانی، م.، و شجاعی، ی.، و مقدم، ر. (1397). بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), 10(1 ), 145-164. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474093



Vancouver : کپی

سیف یاسر، محمدزمانی محمدرضا، شجاعی یاسر، مقدم رضا. بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 1397 [cited 2021May15];10(1 ):145-164. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474093



IEEE : کپی

سیف، ی.، محمدزمانی، م.، شجاعی، ی.، مقدم، ر.، 1397. بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), [online] 10(1 ), pp.145-164. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=474093.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی