برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1395 , دوره  5 , شماره  19 ; از صفحه 23 تا صفحه 53 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير ابعاد ارزش ويژه برند اتحاديه مرکزي تعاوني هاي روستايي و کشاورزي ايران بر همنوايي با برند وبگاه آن از ديدگاه مشتريان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دایره ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون
 
چکیده: 
اين پژوهش عوامل موثر بر ارزش ويژه برند را بر همنوايي برند مشتريان به وسيله مدل ارزش ويژه کلر را بر برند وبسايت اتحاديه مرکزي تعاوني هاي روستايي و کشاورزي ايران بررسي مي کند. روش نمونه گيري ساده و تصادفي است و تعداد نمونه ها 384 نفر از مشتريان اتحاديه مرکزي تعاوني هاي روستايي و کشاورزي ايران مي باشند که حداقل يک بار از وبسايت اين شرکت استفاده کرده اند. روش تحقيق از نوع کاربردي بوده و طرح تحقيق توصيفي-پيمايشي است. روش جمع آوري داده ها به صورت ميداني و از طريق پرسشنامه بوده و جهت تحليل داده ها از ضريب همبستگي اسپيرمن و براي آزمون فرضيه ها و از تحليل مسير و به منظور بررسي اثر هريک ازابعاد ارزش ويژه برند برهمنوايي با برند با استفاده از نرم افزار Lisrel محاسبات مربوطه صورت مي پذيرد. نتايج حاصل نشان مي دهد که متغير عملکرد برند بر قضاوت مشتريان از برند و تصوير برند تاثير مثبت داشته و همچنين متغير قضاوت برند و تصوير برند بر همنوايي با برند وبسايت نيز اثرمثبت و مستقيمي دارند. علاوه بر آن متغير تصوير برند وبسايت بر قضاوت برند تاثير مستقيم دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حسن زاده، م.، و شافعیان، ن.، و علیجانی، م. (1395). تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان. تعاون و کشاورزی (تعاون), 5(19 ), 23-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=471885



Vancouver : کپی

حسن زاده مهرداد، شافعیان نیلوفر، علیجانی مهرزاد. تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان. تعاون و کشاورزی (تعاون). 1395 [cited 2021June21];5(19 ):23-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=471885



IEEE : کپی

حسن زاده، م.، شافعیان، ن.، علیجانی، م.، 1395. تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان. تعاون و کشاورزی (تعاون), [online] 5(19 ), pp.23-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=471885.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 42 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی