برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1396 , دوره  10 , شماره  3 ; از صفحه 417 تا صفحه 436 .
 
عنوان مقاله: 

ارائه چارچوبي به منظور شبکه سازي بازاريابي کارآفرينانه در کسب و کارهاي کوچک و متوسط درحوزه صنايع دارويي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران
 
چکیده: 
امروزه شبکه سازي، ابزاري درنظر گرفته مي شود که مي تواند اثربخشي بازاريابي کارآفرينانه را بهبود بخشد. در اين راستا، کسب وکارهاي کوچک و متوسط از شبکه سازي بهره ي زيادي مي برند تا بتوانند به سرعت در تشخيص فرصت هاي موجود در بازار برسند. هدف مطالعه ي حاضر، طراحي چارچوب شبکه سازي بازاريابي کارآفرينانه در کسب وکارهاي کوچک و متوسط در حوزه ي صنايع دارويي استان تهران است. اين پژوهش، از نظر هدف کاربردي است که با روش کيفي نظريه ي داده بنياد به انجام رسيد. براي گردآوري داده ها، از ابزار مصاحبه ي ساختاريافته استفاده شد و تجزيه و تحليل داده ها نيز با استفاده از کدگذاري هاي باز و محوري توسط نرم افزار 7 Atlas Ti انجام گرفت. يافته هاي تحقيق بيانگر اين است که بنگاه هاي کوچک و متوسط فعال در بخش دارو، علاوه بر انجام بازاريابي از طريق فعاليت هاي ارتباطي عادي خود مانند تعامل و مشارکت در اجتماع، کسب وکار و فعاليت هاي تجاري، از طريق شبکه سازي نيز بازاريابي را انجام مي دهند و تنها راه منطقي بازيابي، مقوله ي شبکه سازي است. همچنين، نتايج به دست آمده نشان داد که حفظ ارتباطات با شبکه سازي، رابطه ي مثبتي دارد و ايجاد ارتباطات جديد و شبکه سازي، رابطه ي مثبتي با رفتار کارآفرينانه دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

ضیا، ب.، و رضوانی، م.، و بیاتی، ا. (1396). ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی. توسعه کارآفرینی, 10(3 ), 417-436. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467700



Vancouver : کپی

ضیا بابک، رضوانی مهران، بیاتی الهه. ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی. توسعه کارآفرینی. 1396 [cited 2021April18];10(3 ):417-436. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467700



IEEE : کپی

ضیا، ب.، رضوانی، م.، بیاتی، ا.، 1396. ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی. توسعه کارآفرینی, [online] 10(3 ), pp.417-436. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=467700>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 93 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی