برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نگرش معلمان زبان انگليسي نسبت به پيشرفت حرفه اي خود آغاز

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه آموزش عالی (غیردولتی – غیرانتفاعی) گلستان
 
چکیده: 
همگام بودن با تغييرات و نو آوريهاي مستمر در زمينه آموزش زبان انگليسي، به عنوان يک ضرورت کيفيت تدريس معلمان در نظر گرفته مي شود. براي پيشرفت معلمان شيوه هاي زيادي وجود دارد که پيشرفت خود آغاز يکي از مهمترين آنها به شمار مي رود. اگرچه پيشرفت معلمان براي کيفيت آموزش ضروري مي باشد، اما به نظر مي رسد که مطالعات زيادي در زمينه خود پيشرفتي معلمان زبان انگليسي در ايران صورت نگرفته است. مطالعات انجام شده بيشتر بر ارزيابي برنامه هاي قبل و ضمن خدمت آموزش زبان انگليسي متمرکز شده اند. با توجه به اين خلا، هدف اصلي اين پژوهش، بررسي نگرش چهل و هشت معلم زبان انگليسي در حال خدمت نسبت به پيشرفت حرفه اي خود بوده است. ابزار جمع آوري اطلاعات يک پرسشنامه ي محقق ساخته بوده که از هر دو نوع سوال پاسخ باز و پاسخ بسته تشکيل شده بود. داده هاي گردآوري گرديده با استفاده از آمار توصيفي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفتند. نتايج مطالعه حاکي از آن است که اين معلمان موافقت خود را در رابطه با اکثر مفاهيمي که بيانگر اهميت پيشرفت حرفه اي هستند ابراز داشتند. همچنين، آنها از اهميت فعاليتهاي اصلي پيشرفت حرفه اي جهت پيشرفت خود آگاهي داشتند. با اين وجود، دو فعاليت مشاهده ي همکار و اقدام پژوهي نسبت به ديگر فعاليتها زياد مورد توجه واقع نشدند. متن کامل اين مقاله به زبان انگليسي مي باشد. لطفا براي مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگليسي مراجعه فرماييد.لطفا براي مشاهده متن کامل اين مقاله اينجا را کليک کنيد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ملک عباسی، ف. (1394). نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی, 8(16 ), 164-186. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=466090



Vancouver : کپی

ملک عباسی فاطمه. نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی. 1394 [cited 2021December04];8(16 ):164-186. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=466090



IEEE : کپی

ملک عباسی، ف.، 1394. نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی, [online] 8(16 ), pp.164-186. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=466090.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 92 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی