برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تأثير مديريت دانش مشتري و ابعاد آن بر کيفيت خدمات و رضايت مشتري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 
با توجه به تغييرات سريع محيط کسب وکار و ورود رقباي جديد، بانک ها براي متمايز ساختن خود از ديگر رقبا، نيازمند برنامه ريزي راهبردي هستند؛ از سوي ديگر بررسي نيازهاي مشتريان و تأمين انتظارات آن ها عنصر کليدي در رضايت مشتريان است که اين موارد از طريق ارائه کيفيت خدمات برتر به دست خواهد آمد. دانش موجود بانک از مشتريان، دارايي ارزشمند و مهمي به حساب مي آيد؛ بنابراين دانش مشتري عاملي کليدي براي ارتقاي کيفيت خدمات در نظر گرفته مي شود. سازمان هايي که براي افزايش کيفيت خدمات خود از مديريت دانش مشتري استفاده کرده اند به اهميت استفاده از مديريت دانش مشتري پي برده اند. در پژوهش حاضر، ميزان تأثير ابعاد مديريت دانش مشتري (دانش درباره مشتري، دانش از مشتري و دانش براي مشتري) بر رضايتمندي و کيفيت خدمات بررسي شده است. ابزار جمع آوري داده ها در اين پژوهش، پرسشنامه استاندارد است و از روش نمونه گيري تصادفي ساده استفاده شده است. بر اساس نتايج، تأثير مثبت ابعاد مديريت دانش مشتري بر کيفيت خدمات و رضايت مشتري در «بانک ملت» و «بانک ملّي» استان هاي تهران و البرز تأييد شد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

قلیچ لی، ب.، و رحیمی، ف. (1394). تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 14(4 (پیاپی 24)), 133-154. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=462106



Vancouver : کپی

قلیچ لی بهروز، رحیمی فاطمه. تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1394 [cited 2021August05];14(4 (پیاپی 24)):133-154. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=462106



IEEE : کپی

قلیچ لی، ب.، رحیمی، ف.، 1394. تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 14(4 (پیاپی 24)), pp.133-154. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=462106.



 

 
بازدید یکساله 454 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی