APA :
کپیاسفیدانی، م.، و اشکانی، م.، و عباسی، ا. (1395). تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 15(3 (پیاپی 27) ), 159-175. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=441780
Vancouver :
کپی اسفیدانی محمدرحیم، اشکانی مهدی، عباسی امیرحسین. تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1395 [cited 2021April13];15(3 (پیاپی 27) ):159-175. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=441780
IEEE :
کپی اسفیدانی، م.، اشکانی، م.، عباسی، ا.، 1395. تأثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 15(3 (پیاپی 27) ), pp.159-175. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=441780>.