APA :
کپیآقازاده، ه.، و شاه حسینی، م.، و پریشان، ف. (1394). بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران. مدیریت برند, 2(3 ), 67-92. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=360106
Vancouver :
کپی آقازاده هاشم، شاه حسینی محمدعلی، پریشان فاطمه. بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران. مدیریت برند. 1394 [cited 2021April11];2(3 ):67-92. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=360106
IEEE :
کپی آقازاده، ه.، شاه حسینی، م.، پریشان، ف.، 1394. بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران. مدیریت برند, [online] 2(3 ), pp.67-92. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=360106>.