APA :
کپیاشکانی، م.، و اسفیدانی، م. (1395). بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه. مدیریت برند, 4(8 ), 157-180. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=359753
Vancouver :
کپی اشکانی مهدی، اسفیدانی محمدرحیم. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه. مدیریت برند. 1395 [cited 2021April13];4(8 ):157-180. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=359753
IEEE :
کپی اشکانی، م.، اسفیدانی، م.، 1395. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه. مدیریت برند, [online] 4(8 ), pp.157-180. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=359753>.