APA :
کپیایمانی، م.، و علیزاده، ح.، و کاظمی، ف.، و غباری بناب، ب. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی, 6(24 ), 1-29. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273
Vancouver :
کپی ایمانی معصومه، علیزاده حمید، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی. 1395 [cited 2022May27];6(24 ):1-29. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273
IEEE :
کپی ایمانی، م.، علیزاده، ح.، کاظمی، ف.، غباری بناب، ب.، 1395. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی, [online] 6(24 ), pp.1-29. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273.