نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1395 , دوره  6 , شماره  24 ; از صفحه 1 تا صفحه 29 .
 
عنوان مقاله: 

تدوين برنامه آموزش مستقيم و ارزيابي اثربخشي آن بر مهارت هاي حل مساله رياضي در دانش آموزان با اختلال يادگيري ويژه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثننایی، دانشگاه علامه طباطبائی
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ایمانی، م.، و علیزاده، ح.، و کاظمی، ف.، و غباری بناب، ب. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی, 6(24 ), 1-29. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273



Vancouver : کپی

ایمانی معصومه، علیزاده حمید، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی. 1395 [cited 2022May27];6(24 ):1-29. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273



IEEE : کپی

ایمانی، م.، علیزاده، ح.، کاظمی، ف.، غباری بناب، ب.، 1395. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی, [online] 6(24 ), pp.1-29. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356273.



 

 
بازدید یکساله 184 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی