برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1395 , دوره  6 , شماره  22 ; از صفحه 69 تا صفحه 89 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال هاي يادگيري در مقياس تجديدنظر شده ي هوشي وکسلر کودکان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه سمنان
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

رحیمیان بوگر، ا.، و نجفی، م. (1395). مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال های یادگیری در مقیاس تجدیدنظر شده ی هوشی وکسلر کودکان. روانشناسی افراد استثنایی, 6(22 ), 69-89. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356171



Vancouver : کپی

رحیمیان بوگر اسحاق، نجفی محمود. مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال های یادگیری در مقیاس تجدیدنظر شده ی هوشی وکسلر کودکان. روانشناسی افراد استثنایی. 1395 [cited 2021April15];6(22 ):69-89. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356171



IEEE : کپی

رحیمیان بوگر، ا.، نجفی، م.، 1395. مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال های یادگیری در مقیاس تجدیدنظر شده ی هوشی وکسلر کودکان. روانشناسی افراد استثنایی, [online] 6(22 ), pp.69-89. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356171>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
بازدید یکساله 75 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی