برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي رابطه ايمان به خدا بر رفتار مصرف کننده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه اقتصاد، دانشگاه پیام نور
 
چکیده: 
جامعه آماري اين پژوهش کليه افراد ساکن در شهر سبزوار است. با اهميت موضوع و در دسترس بودن نمونه ها، تعداد 171 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گرديد. ابزار تحقيق، پرسشنامه اي محقق ساخته، در قالب 23 سؤال و به صورت طيف ليکرت پنج گزينه اي بود. روايي پرسشنامه، به تأييد اساتيد راهنما، مشاور و متخصصين و کارشناسان مربوط رسيد و پايايي آن با محاسبه آلفاي کرونباخ به ميزان 0.703 به دست آمد. نتيجه آزمون همبستگي نشان داد که ايمان با رفتار مصرف کننده رابطه مثبت دارد. همچنين نتيجه آزمون کروسکال- واليس نشان داد رفتار مصرف کننده بر اساس درجه ايمان متفاوت است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

لشکری، م.، و مهرپارسا، ز. (1393). بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده. مطالعات اقتصاد اسلامی, 6(2 (پیاپی 12) ), 113-128. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=352013



Vancouver : کپی

لشکری محمد، مهرپارسا زکیه. بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده. مطالعات اقتصاد اسلامی. 1393 [cited 2022January26];6(2 (پیاپی 12) ):113-128. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=352013



IEEE : کپی

لشکری، م.، مهرپارسا، ز.، 1393. بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده. مطالعات اقتصاد اسلامی, [online] 6(2 (پیاپی 12) ), pp.113-128. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=352013.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 81 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی