برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثر مسووليت هاي اجتماعي بر توسعه ارزش ويژه برند مقصدهاي گردشگري (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
 
چکیده: 

هدف اين پژوهش بررسي تاثير مسووليت هاي اجتماعي بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردي و از نظر روش جمع آوري داده ها پيمايشي است. جامعه آماري شامل آن دسته از گردشگران خارجي است که در بهار 1396 به شهر اصفهان سفر کرده اند. ابزار گردآوري داده هاي پژوهش، پرسش نامه اي و حاوي 40 سوال بسته است که با مرور ادبيات پژوهش تدوين گرديد. روايي پرسش نامه با استفاده از روايي محتوا و سازه و پايايي آن نيز با استفاده از ضريب آلفاي کرونباخ بررسي شد و مورد تاييد قرار گرفت. به منظور تجزيه و تحليل داده هاي پژوهش و آزمون فرضيه ها از مدل يابي معادلات ساختاري و تحليل مسير استفاده شد. در اين رابطه، نرم افزارهاي SPSS و ليزرل مورد استفاده قرار گرفت. يافته هاي پژوهش نشان داد مسووليت هاي اجتماعي مقصد گردشگري اصفهان تاثير معني داري بر هر يک از ابعاد ارزش ويژه برند مقصد از جمله آگاهي از برند، ارزش ادراک شده اين مقصد گردشگري، کيفيت ادراک شده برند، تصوير ذهني گردشگران و وفاداري به برند اين مقصد گردشگري دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

غفاری، م.، و کنجکاومنفرد، ا. (1397). اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری, 6(11 ), 139-162. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=351177



Vancouver : کپی

غفاری محمد، کنجکاومنفرد امیررضا. اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری. 1397 [cited 2021May13];6(11 ):139-162. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=351177



IEEE : کپی

غفاری، م.، کنجکاومنفرد، ا.، 1397. اثر مسوولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). مطالعات اجتماعی گردشگری, [online] 6(11 ), pp.139-162. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=351177.



 

 
بازدید یکساله 163 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی