برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي آموزش مديريت حافظه هيجاني بر راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی، تهران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کریمی فر، م.، و دین پرور، ا.، و جواهری محمدی، م.، و حسین ثابت، ف.، و بجانی، ح. (1395). اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان. تازه های علوم شناختی, 18(4 (مسلسل 72) ), 11-23. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=348920



Vancouver : کپی

کریمی فر مسعود، دین پرور احسان، جواهری محمدی مریم، حسین ثابت فریده، بجانی حسین. اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان. تازه های علوم شناختی. 1395 [cited 2021October17];18(4 (مسلسل 72) ):11-23. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=348920



IEEE : کپی

کریمی فر، م.، دین پرور، ا.، جواهری محمدی، م.، حسین ثابت، ف.، بجانی، ح.، 1395. اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان. تازه های علوم شناختی, [online] 18(4 (مسلسل 72) ), pp.11-23. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=348920.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 223 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی