برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1393 , دوره  3 , شماره  10 ; از صفحه 147 تا صفحه 162 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي اثر کيفيت خدمات آموزش بر رضايت دانشجويان: مطالعه موردي دانشگاه امام صادق (ع)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی
 
چکیده: 

بدون شک کيفيت خدمات آموزش يکي از موضوعاتي است که با هدف رشد نظام آموزش عالي بايد بدان توجه شود. اين پژوهش با هدف بررسي کيفيت خدمات آموزش بر رضايت دانشجويان دانشگاه امام صادق عليه السلام، بر اساس مولفه هاي مستخرج از ابعاد کيفيت خدمات آموزش مدل سروکوال، مدل مفهومي پيشنهادي خود را ارائه کرده است. نتايج پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاري و نرم افزار ليزرل به دست آمده که گوياي معناداري و تاييد مدل مفهومي است. همچنين نتايج مدل نشان مي دهد که يک واحد افزايش در کيفيت خدمات مي تواند 52 درصد باعث افزايش و بهبود رضايت شود.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 80
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی