مشخصات مقاله عنوان نشریه: مطالعات آموزش و آموزشگاهي اطلاعات شماره: پاييز 1393 , دوره 3 , شماره 10 ; از صفحه 147 تا صفحه 162 . عنوان مقاله: بررسي اثر کيفيت خدمات آموزش بر رضايت دانشجويان: مطالعه موردي دانشگاه امام صادق (ع) نویسندگان: سبحاني فرد ياسر, غفاري مسعود*, محمدي مهدي آدرس: * دانشگاه علامه طباطبایی چکیده: بدون شک کيفيت خدمات آموزش يکي از موضوعاتي است که با هدف رشد نظام آموزش عالي بايد بدان توجه شود. اين پژوهش با هدف بررسي کيفيت خدمات آموزش بر رضايت دانشجويان دانشگاه امام صادق عليه السلام، بر اساس مولفه هاي مستخرج از ابعاد کيفيت خدمات آموزش مدل سروکوال، مدل مفهومي پيشنهادي خود را ارائه کرده است. نتايج پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاري و نرم افزار ليزرل به دست آمده که گوياي معناداري و تاييد مدل مفهومي است. همچنين نتايج مدل نشان مي دهد که يک واحد افزايش در کيفيت خدمات مي تواند 52 درصد باعث افزايش و بهبود رضايت شود. کلید واژه: کيفيت خدماترضايتسروکوالمعادلات ساختاري موضوعات مرتبط: ادراکاتمشتریخدمتوفاداری مشتریرضایت مندیتعهدرضایتمندیبازاریابی رابطه مندانتظاراترضایت مشتریمدل سروکوالمدل کانومدل معادلات ساختاریالگوی غذاییتحلیل خوشه ایالگوهای غذایی ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان با استفاده از مدل سروکوالسنجش عوامل موثر بر رضايت مندي بيماران بستري از کيفيت خدمات ارائه شده، بر اساس مدل سروکوالتبيين ابعاد و شاخص هاي کيفيت خدمات انتظامي کلانتري هاي استان بوشهر از ديدگاه مردم و تعيين اولويت ها و ارائه راهکارهاي ارتقاي آن با استفاده از مدل تحليل شكاف سروکوالبررسي ارتباط رضايت مندي بيماران و کيفيت خدمات بيمارستاني ارائه شده بر اساس مدل سروکوال SERVQUAL در بيمارستان هاي وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم پزشکي تهران در سال 1394سنجش و اولويت بندي کيفيت خدمات واحد آموزش ايران خودرو با استفاده از ابزار سروکوال (SERVQUAL) و فرآيند تحليل سلسله مراتبي (AHP) مقالات همایشی مرتبط: مطالعه کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویانبررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نظام سلامت اداریارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه کارآموزان فنی و حرفه ای زنجان؛ مدل سروکوالارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گیلان بر اساس مدل سروکوالبررسی رابطه بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان در شرکت مخابرات شهر کرمانشاه با استفاده از مدل سروکوال ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه بازدید یکساله 80 آخرین های بلاگ معرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متن ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی