برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

هويت يابي مشتري از برند ورزشي و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش آفريني عشق به برند و تعهد و وفاداري به آن

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
 
چکیده: 
پژوهش حاضر با هدف بررسي اثرات هويت يابي مشتري از برند بر بسط موفق برند ورزشي به انجام رسيد و در آن نقش متغيرهايي همچون عشق به برند و تعهد و وفاداري به برند مورد بررسي قرار گرفت. از نظر روش جمع آوري داده ها، اين پژوهش توصيفي پيمايشي بوده و از نظر هدف، کاربردي مي باشد. جامعه آماري پژوهش را کليه طرفداران برندهاي فوتبالي داخلي شهر شيراز تشکيل دادند که از ميان آن ها، نمونه اي معادل 384 نفر با استفاده از روش کوکران انتخاب گرديد. يافته ها نشان مي دهند که متغير هويت يابي مشتري با برند، بر عشق به برند و تعهد و وفاداري آن ها نسبت به برند تاثيرگذار مي باشد. همچنين، بر اساس يافته ها مشخص مي شود که از ميان سه متغير عشق به برند، تعهد به برند و وفاداري به برند، تنها متغير وفاداري به برند توانسته است بر بسط موفق برندهاي ورزشي موثر باشد. از سوي ديگر، يافته ها حاکي از آن است که متغير وفاداري، رابطه ميان تعهد به برند و بسط موفق برند از يک سو و رابطه ميان عشق به برند و بسط موفق برند از سوي ديگر را ميانجي گري مي نمايد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

علوی، س.، و خداداده، س. (1395). هویت یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی), 8(40 ), 187-208. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=333640



Vancouver : کپی

علوی سیدمسلم، خداداده سارا. هویت یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی). 1395 [cited 2022January25];8(40 ):187-208. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=333640



IEEE : کپی

علوی، س.، خداداده، س.، 1395. هویت یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی), [online] 8(40 ), pp.187-208. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=333640.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 136 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی