برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
آذر و دي 1395 , دوره  8 , شماره  39 ; از صفحه 87 تا صفحه 102 .
 
عنوان مقاله: 

شناسايي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند تيم هاي فوتبال حرفه اي مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم ورزشی، دانشگاه تهران، پردیس بین المللی کیش
 
چکیده: 

هدف از انجام اين پژوهش، شناسايي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند تيم هاي فوتبال حرفه اي مي باشد. روش اين پژوهش، توصيفي بوده و به لحاظ هدف از نوع مطالعات کاربردي است. جامعه آماري پژوهش را دو گروه مديران و کارشناسان ورزشي و هواداران باشگاه استقلال تهران تشکيل دادند.از بين مديران و کارشناسان ورزشي، تعداد 49 نفر به صورت هدفمند و از ميان هواداران باشگاه استقلال تهران، 184 نفر به صورت نمونه در دسترس به عنوان نمونه آماري انتخاب شدند. نتايج نشان مي دهد که از ديدگاه مديران، کارشناسان و هواداران باشگاه فوتبال استقلال تهران به ترتيب وفاداري هواداران، موفقيت تيم، ستاره هاي تيم، استاديوم، پيشينه باشگاه، مديريت باشگاه، سرمربي، رسانه، حاميان و لوگو، داراي بيشترين اثرگذاري بر ارزش ويژه برند تيم هاي فوتبال حرفه اي مي باشند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 365
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی