نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1396 , دوره  12 , شماره  40 ; از صفحه 115 تا صفحه 153 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير کيفيت خدمات گردشگري بر وفاداري به مقصد گردشگري با توجه به نقش ميانجي تصوير ذهني از مقصد گردشگري و رضايت گردشگران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران
 
چکیده: 
هدف مطالعه بررسي تاثير کيفيت خدمات گردشگري بر وفاداري به مقصد با توجه به نقش ميانجي تصويرذهني از مقصد و رضايت گردشگران است. تحقيق با هدف کاربردي و روش توصيفي و پيمايشي و با بکارگيري پرسشنامه پاسخ بسته در گردآوري اطلاعات انجام گرفته است. نمونه آماري را 388 نفر از گردشگران (تابستان 1395) مکان هاي پربازديد استان قزوين تشکيل داده است. مدل پژوهش با معادله يابي ساختاري بررسي و نتايج حاکي است که کيفيت خدمات گردشگري بر رضايت و تصويرذهني گردشگري و همچنين تصويرذهني بر رضايت و وفاداري و رضايت بر وفاداري به مقصد گردشگري تاثير مي گذارد. نقش ميانجي رضايت و تصويرذهني در رابطه بين کيفيت خدمات گردشگري و وفاداري به مقصد گردشگري و در نهايت نقش ميانجي تصويرذهني در رابطه بين کيفيت خدمات گردشگري و رضايت گردشگران مورد تاييد قرار گرفت.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حیدرزاده، ک.، و نجفی، ک.، و حسینی، س. (1396). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی), 12(40 ), 115-153. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319328



Vancouver : کپی

حیدرزاده کامبیز، نجفی کبری، حسینی سیدعلی. تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی). 1396 [cited 2022May19];12(40 ):115-153. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319328



IEEE : کپی

حیدرزاده، ک.، نجفی، ک.، حسینی، س.، 1396. تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی), [online] 12(40 ), pp.115-153. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319328.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 494 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی