برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مقايسه کارکردهاي اجرايي و هوش هيجاني در دانش آموزان پسر نابينا و بينا مقطع راهنمايي شهر خرم آباد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حسنی راد، ت.، و چوبداری، ع.، و حسنوند، ب.، و پادروند، ح. (1396). مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم آباد. راهبردهای شناختی در یادگیری, 5(9 ), 177-187. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319067



Vancouver : کپی

حسنی راد تورج، چوبداری عسگر، حسنوند باقر، پادروند حافظ. مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم آباد. راهبردهای شناختی در یادگیری. 1396 [cited 2021October19];5(9 ):177-187. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319067



IEEE : کپی

حسنی راد، ت.، چوبداری، ع.، حسنوند، ب.، پادروند، ح.، 1396. مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم آباد. راهبردهای شناختی در یادگیری, [online] 5(9 ), pp.177-187. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319067.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 167 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی