برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1396 , دوره  9 , شماره  4 ; از صفحه 905 تا صفحه 925 .
 
عنوان مقاله: 

اثر ارزش ويژه برند و سرمايه اجتماعي بر تصوير برند (مورد مطالعه: برند خودروي سمند)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت. پردیس فارابی، دانشگاه تهران، قم، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

مهرنوش، م.، و طهماسبی آقبلاغی، د. (1396). اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), 9(4 ), 905-925. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319061



Vancouver : کپی

مهرنوش مینا، طهماسبی آقبلاغی داریوش. اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 1396 [cited 2021April11];9(4 ):905-925. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319061



IEEE : کپی

مهرنوش، م.، طهماسبی آقبلاغی، د.، 1396. اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), [online] 9(4 ), pp.905-925. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=319061>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 277 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی