APA :
کپیعباسی، ع.، و منصورآبادی، ز.، و محمودشاهی، ش. (1395). تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی, 8(4 ), 883-900. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318564
Vancouver :
کپی عباسی عباس، منصورآبادی زهرا، محمودشاهی شهرزاد. تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی. 1395 [cited 2022August08];8(4 ):883-900. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318564
IEEE :
کپی عباسی، ع.، منصورآبادی، ز.، محمودشاهی، ش.، 1395. تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی, [online] 8(4 ), pp.883-900. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318564.