APA :
کپیمعینی، ح.، و جامی پور، م.، و ابراهیمی دلاور، ف. (1396). تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). مدیریت بازرگانی, 9(1 ), 173-192. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318191
Vancouver :
کپی معینی حسین، جامی پور مونا، ابراهیمی دلاور فاطمه. تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). مدیریت بازرگانی. 1396 [cited 2022May24];9(1 ):173-192. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318191
IEEE :
کپی معینی، ح.، جامی پور، م.، ابراهیمی دلاور، ف.، 1396. تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). مدیریت بازرگانی, [online] 9(1 ), pp.173-192. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=318191.