برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

پديده برندهاي دو قطبي در بازار گوشي تلفن همراه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه کردستان، سنندج، ایران
 
چکیده: 

در سال هاي اخير، نام و نشان تجاري به عنوان يک عامل کليدي مهم در موفقيت کسب و کارها شناخته شده است. هدف اين مقاله، مطالعه برندهاي دوقطبي در بازار گوشي تلفن همراه است. جامعه آماري پژوهش حاضر عبارتند از مشتريان 10 برند فعال گوشي تلفن همراه در شهرستان سنندج که به طور تصادفي انتخاب شده اند. در اين پژوهش براي جمع آوري داده از پرسشنامه استفاده شد که در انتها 299 پرسشنامه براي تحليل جمع آوري گرديد. نتايج نشان داد که به طور کلي نگرش مردم به برندهاي گوشي تلفن همراه مثبت بوده است. نگرش مشتريان به 9 برند ال جي، لنوو، اپل، سوني، سامسونگ، اچ تي سي، هواوي، نوکيا، سوني اريکسون مثبت بوده و تنها نگرش به برند جي ال ايکس منفي بوده است. در پايان سياستهايي براي بهبود نگرش و وفاداري به برند گوشي هاي تلفن همراه ارايه خواهد شد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

احمدی زاد، آ.، و امتی، آ.، و راستاد، س. (1394). پدیده برندهای دو قطبی در بازار گوشی تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین, 5(3 (پیاپی 18) ), 183-198. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316969



Vancouver : کپی

احمدی زاد آرمان، امتی آزاده، راستاد سیدآرمان. پدیده برندهای دو قطبی در بازار گوشی تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین. 1394 [cited 2021April10];5(3 (پیاپی 18) ):183-198. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316969



IEEE : کپی

احمدی زاد، آ.، امتی، آ.، راستاد، س.، 1394. پدیده برندهای دو قطبی در بازار گوشی تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 5(3 (پیاپی 18) ), pp.183-198. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316969>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
بازدید یکساله 59 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی