برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تبيين راهبردهاي مديريت قلدري بر اساس خودکارآمدي معلمان : نقش ميانجي گرايانه باورها و نگرش هاي معلمان درباره قلدري دانش آموزان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تبریز، تبریز، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

بیرامی، م.، و گل پرور، ف.، و میرنسب، م. (1394). تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری, 5(1 (پیاپی 8) ), 107-120. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316770



Vancouver : کپی

بیرامی منصور، گل پرور فرشته، میرنسب میرمحمود. تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری. 1394 [cited 2021October24];5(1 (پیاپی 8) ):107-120. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316770



IEEE : کپی

بیرامی، م.، گل پرور، ف.، میرنسب، م.، 1394. تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری, [online] 5(1 (پیاپی 8) ), pp.107-120. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316770.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 137 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی