برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

توسعه مدل عوامل موثر بر رضايت مشتريان در بانکداري سنتي و الکترونيکي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین، دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، قزوین، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حیدری، ح.، و موسی خانی، م. (1394). توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین, 5(1 (پیاپی 16) ), 201-218. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316724



Vancouver : کپی

حیدری حامد، موسی خانی مرتضی. توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین. 1394 [cited 2021June13];5(1 (پیاپی 16) ):201-218. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316724



IEEE : کپی

حیدری، ح.، موسی خانی، م.، 1394. توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 5(1 (پیاپی 16) ), pp.201-218. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=316724.



 

 
بازدید یکساله 136 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی