برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1394 , دوره  6 , شماره  24 ; از صفحه 193 تا صفحه 216 .
 
عنوان مقاله: 

تبيين مدل ارزش ويژه برند مقصد در صنعت گردشگري (مطالعه موردي: شهر اصفهان)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه یزد، یزد، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

طباطبایی نسب، س.، و ضرابخانه، ف. (1394). تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان). مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای, 6(24 ), 193-216. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=314809



Vancouver : کپی

طباطبایی نسب سیدمحمد، ضرابخانه فرزانه. تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان). مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای. 1394 [cited 2021May17];6(24 ):193-216. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=314809



IEEE : کپی

طباطبایی نسب، س.، ضرابخانه، ف.، 1394. تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان). مطالعات و پژوهش های شهری منطقه ای, [online] 6(24 ), pp.193-216. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=314809.



 

 
بازدید یکساله 146 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی