نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
آذر و دي 1394 , دوره  8 , شماره  5 ; از صفحه 309 تا صفحه 316 .
 
عنوان مقاله: 

ميزان هماهنگي رسانه هاي آموزشي انتخابي اساتيد با ترجيحات حسي- ادراکي دانشجويان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشکده روا‌ن‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

هدایتی، ن.، و امینی، ن.، و زمانی، ب. (1394). میزان هماهنگی رسانه های آموزشی انتخابی اساتید با ترجیحات حسی- ادراکی دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), 8(5 ), 309-316. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313699



Vancouver : کپی

هدایتی نسیم، امینی نرجس، زمانی بی بی عشرت. میزان هماهنگی رسانه های آموزشی انتخابی اساتید با ترجیحات حسی- ادراکی دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی). 1394 [cited 2022June28];8(5 ):309-316. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313699



IEEE : کپی

هدایتی، ن.، امینی، ن.، زمانی، ب.، 1394. میزان هماهنگی رسانه های آموزشی انتخابی اساتید با ترجیحات حسی- ادراکی دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), [online] 8(5 ), pp.309-316. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313699.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 113 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی