APA :
کپیکریمی علویجه، م.، و رجبی بهجت، ب.، و احمدی، م. (1396). نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین, 7(1 (پیاپی 24) ), 115-129. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313439
Vancouver :
کپی کریمی علویجه محمدرضا، رجبی بهجت بهروز، احمدی محمدمهدی. نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین. 1396 [cited 2021April11];7(1 (پیاپی 24) ):115-129. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313439
IEEE :
کپی کریمی علویجه، م.، رجبی بهجت، ب.، احمدی، م.، 1396. نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 7(1 (پیاپی 24) ), pp.115-129. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=313439>.