برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1396 , دوره  6 , شماره  24 ; از صفحه 73 تا صفحه 100 .
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري از ديدگاه گردشگران داخلي (مطالعه موردي: شهر تبريز)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علم و فرهنگ تهران، تهران، ایران
 
چکیده: 

تحقيق حاضر با هدف ارزيابي ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري از ديدگاه گردشگران داخلي در شهر تبريز در فروردين ماه 1394 صورت پذيرفته است. تحقيق حاضر، از نظر هدف، کاربردي و بر اساس روش گردآوري داده ها، توصيفي و از نوع پيمايشي است. همچنين از نرم افزارهاي SPSS 16 و Lisrel 8. 5 از روش هاي مختلف آمار توصيفي و استنباطي براي تجزيه تحليل داده ها و آزمون فرضيه ها استفاده شده است. جامعه آماري، شامل گردشگراني است که در دوره زماني نوروز سال 1394 در مکان هاي تجمع گردشگران در دسترس بودند. در اين تحقيق از مدل کونکنيک و روزير (2009) که داراي چهار بعد آگاهي از برند، تصوير برند، کيفيت ادرک شده و وفاداري به برند مي باشد، استفاده شده است. نتايج بدست آمده حاکي از آن است که علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند، کيفيت ادراک شده و آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر تبريز تاثير دارند و از نظر اهميت، وفاداري به برند مهم ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

بهاری، ج.، و فراهانی، ب.، و بهاری، ش.، و بذله، م.، و بهاری، ح. (1396). ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیایی فضای گردشگری, 6(24 ), 73-100. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=312165



Vancouver : کپی

بهاری جعفر، فراهانی بنفشه، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیایی فضای گردشگری. 1396 [cited 2021April20];6(24 ):73-100. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=312165



IEEE : کپی

بهاری، ج.، فراهانی، ب.، بهاری، ش.، بذله، م.، بهاری، ح.، 1396. ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیایی فضای گردشگری, [online] 6(24 ), pp.73-100. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=312165.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 289 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی