برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رابطه برداشت از مفهوم يادگيري با راهبردهاي يادگيري در يادگيرندگان فضاي مجازي و واقعي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عباسی، ف.، و پورشهریار، ح.، و فتح آبادی، ج. (1395). رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی, 7(2 (پیاپی 26) ), 163-191. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=309446



Vancouver : کپی

عباسی فاطمه، پورشهریار حسین، فتح آبادی جلیل. رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. 1395 [cited 2021October27];7(2 (پیاپی 26) ):163-191. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=309446



IEEE : کپی

عباسی، ف.، پورشهریار، ح.، فتح آبادی، ج.، 1395. رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی, [online] 7(2 (پیاپی 26) ), pp.163-191. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=309446.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 106 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی