برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
مهر و آبان 1394 , دوره  8 , شماره  4 ; از صفحه 215 تا صفحه 222 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه تاثير دو شيوه آموزش سخنراني و مبتني بر شبکه بر ارتقاي عملکرد تحصيلي دانشجويان، دانشگاه علوم پزشکي مازندران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه هوایی شهید ستاری، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

زراعتی، م.، و زکی پور، م.، و آقابراریان، ن. (1394). مقایسه تاثیر دو شیوه آموزش سخنرانی و مبتنی بر شبکه بر ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان, دانشگاه علوم پزشکی مازندران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), 8(4 ), 215-222. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=307636



Vancouver : کپی

زراعتی محسن، زکی پور مهدی، آقابراریان نبی اله. مقایسه تاثیر دو شیوه آموزش سخنرانی و مبتنی بر شبکه بر ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان, دانشگاه علوم پزشکی مازندران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی). 1394 [cited 2021April19];8(4 ):215-222. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=307636



IEEE : کپی

زراعتی، م.، زکی پور، م.، آقابراریان، ن.، 1394. مقایسه تاثیر دو شیوه آموزش سخنرانی و مبتنی بر شبکه بر ارتقای عملکرد تحصیلی دانشجویان, دانشگاه علوم پزشکی مازندران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), [online] 8(4 ), pp.215-222. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=307636.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 94 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی