نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1395 , دوره  7 , شماره  20 ; از صفحه 19 تا صفحه 23 .
 
عنوان مقاله: 

ادراک شنيداري دانش آموزان با اختلال خواندن و مقايسه آن با همکلاسان عادي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

قاسمی، م.، و طاهایی، ع.، و جعفری، پ. (1395). ادراک شنیداری دانش آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی. توانمند سازی کودکان استثنایی, 7(20), 19-23. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305431



Vancouver : کپی

قاسمی معصومه، طاهایی علی اکبر، جعفری پروین. ادراک شنیداری دانش آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی. توانمند سازی کودکان استثنایی. 1395 [cited 2022May25];7(20):19-23. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305431



IEEE : کپی

قاسمی، م.، طاهایی، ع.، جعفری، پ.، 1395. ادراک شنیداری دانش آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی. توانمند سازی کودکان استثنایی, [online] 7(20), pp.19-23. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305431.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 569 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی