برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1395 , دوره  7 , شماره  20 ; از صفحه 52 تا صفحه 59 .
 
عنوان مقاله: 

رابطه هوش شناختي و هوش هيجاني با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ششم دبستان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جلیل آبکنار، س.، و عاشوری، م. (1395). رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ششم دبستان. توانمند سازی کودکان استثنایی, 7(20), 52-59. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305425



Vancouver : کپی

جلیل آبکنار سیده سمیه، عاشوری محمد. رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ششم دبستان. توانمند سازی کودکان استثنایی. 1395 [cited 2021November29];7(20):52-59. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305425



IEEE : کپی

جلیل آبکنار، س.، عاشوری، م.، 1395. رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ششم دبستان. توانمند سازی کودکان استثنایی, [online] 7(20), pp.52-59. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305425.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 489 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی