برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1395 , دوره  7 , شماره  18 ; از صفحه 68 تا صفحه 78 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي رابطه مشکلات يادگيري و حالت فراشناختي با اضطراب رياضي دانش آموزان مقطع متوسطه اول

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روانشناسی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

تمکینی، س.، و زربخش بحری، م. (1395). بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول. توانمند سازی کودکان استثنایی, 7(18), 68-78. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305309



Vancouver : کپی

تمکینی سمیه، زربخش بحری محمدرضا. بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول. توانمند سازی کودکان استثنایی. 1395 [cited 2022January18];7(18):68-78. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305309



IEEE : کپی

تمکینی، س.، زربخش بحری، م.، 1395. بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول. توانمند سازی کودکان استثنایی, [online] 7(18), pp.68-78. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=305309.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 158 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی