برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي آموزش مبتني بر تلفيق تحليل تعاملي- شناختي بر رضايت زناشويي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* سمنان، دانشگاه سمنان، گروه روانشناسی بالینی
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

خان آبادی، م.، و انباری میبدی، ن.، و مهدی زاده، ف. (1394). اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفیق تحلیل تعاملی- شناختی بر رضایت زناشویی. ارمغان دانش, 20(7 (پی در پی 102)), 639-650. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=299204



Vancouver : کپی

خان آبادی مهدی، انباری میبدی نگین، مهدی زاده فردوس. اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفیق تحلیل تعاملی- شناختی بر رضایت زناشویی. ارمغان دانش. 1394 [cited 2022January25];20(7 (پی در پی 102)):639-650. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=299204



IEEE : کپی

خان آبادی، م.، انباری میبدی، ن.، مهدی زاده، ف.، 1394. اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفیق تحلیل تعاملی- شناختی بر رضایت زناشویی. ارمغان دانش, [online] 20(7 (پی در پی 102)), pp.639-650. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=299204.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی