برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1395 , دوره  10 , شماره  35 ; از صفحه 266 تا صفحه 279 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي اثربخشي آموزش موقعيت کنترل بر هدف گذاري و انگيزه پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سيرجان در سال تحصيلي 95-1394

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

اندیشمند، و.، و ابراهیمی، ع. (1395). بررسی اثربخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95-1394. پژوهش در نظام های آموزشی, 10(35), 266-279. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296800



Vancouver : کپی

اندیشمند ویدا، ابراهیمی عهدیه. بررسی اثربخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95-1394. پژوهش در نظام های آموزشی. 1395 [cited 2021August06];10(35):266-279. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296800



IEEE : کپی

اندیشمند، و.، ابراهیمی، ع.، 1395. بررسی اثربخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95-1394. پژوهش در نظام های آموزشی, [online] 10(35), pp.266-279. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296800.



 

 
بازدید یکساله 57 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی