برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي الگوي مناسب ارزشيابي پيشرفت تحصيلي رشته هاي گروه فني و مهندسي بر اساس تجارب زيسته اساتيد و دانشجويان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده علوم تربیتی، واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حجتی، س.، و یارمحمدیان، م.، و کشتی آرای، ن. (1396). طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشته های گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(2 (پیاپی 30)), 321-338. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296387



Vancouver : کپی

حجتی سیدعبداله، یارمحمدیان محمدحسین، کشتی آرای نرگس. طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشته های گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 1396 [cited 2021October27];8(2 (پیاپی 30)):321-338. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296387



IEEE : کپی

حجتی، س.، یارمحمدیان، م.، کشتی آرای، ن.، 1396. طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشته های گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, [online] 8(2 (پیاپی 30)), pp.321-338. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=296387.



 

 
بازدید یکساله 75 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی