برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
مهر و آبان 1395 , دوره  9 , شماره  4 ; از صفحه 248 تا صفحه 259 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي رابطه راهبردهاي فراشناختي با يادگيري خود راهبر در بين دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي قم

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روانپزشکی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، قم، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

قمی، م.، و مسلمی، ز.، و محمدی، س. (1395). بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), 9(4), 248-259. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293937



Vancouver : کپی

قمی مهین، مسلمی زهرا، محمدی سیدداوود. بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی). 1395 [cited 2021October16];9(4):248-259. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293937



IEEE : کپی

قمی، م.، مسلمی، ز.، محمدی، س.، 1395. بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), [online] 9(4), pp.248-259. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293937.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 58 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی