برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي اثربخشي آموزش سنتي در مقايسه با آموزش مجازي در يادگيري درس ارزيابي سلامت جنين در دانشجويان مامايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* معاونت امور بهداشتی استان آذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، آذربایجان غربی، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

ربیعی پور، س.، و خواجه علی، ن.، و صادقی، ا. (1395). بررسی اثربخشی آموزش سنتی در مقایسه با آموزش مجازی در یادگیری درس ارزیابی سلامت جنین در دانشجویان مامایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), 9(1), 8-15. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293892



Vancouver : کپی

ربیعی پور سهیلا، خواجه علی نسرین، صادقی الهام. بررسی اثربخشی آموزش سنتی در مقایسه با آموزش مجازی در یادگیری درس ارزیابی سلامت جنین در دانشجویان مامایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی). 1395 [cited 2021April19];9(1):8-15. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293892



IEEE : کپی

ربیعی پور، س.، خواجه علی، ن.، صادقی، ا.، 1395. بررسی اثربخشی آموزش سنتی در مقایسه با آموزش مجازی در یادگیری درس ارزیابی سلامت جنین در دانشجویان مامایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی), [online] 9(1), pp.8-15. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=293892>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 275 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی