برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1393 , دوره  9 , شماره  35 ; از صفحه 1 تا صفحه 18 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير يادگيري مشارکتي در تعامل با سبک هاي يادگيري بر رشد مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان دختر پايه اول دبيرستان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* ناحیه یک شهرستان ارومیه
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ادیب، ی.، و صفرعلی زاده، م. (1393). بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز), 9(35), 1-18. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=290629



Vancouver : کپی

ادیب یوسف، صفرعلی زاده ملیحه. بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز). 1393 [cited 2021December09];9(35):1-18. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=290629



IEEE : کپی

ادیب، ی.، صفرعلی زاده، م.، 1393. بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز), [online] 9(35), pp.1-18. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=290629.



 

 
بازدید یکساله 156 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی