برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1394 , دوره  2 , شماره  7 ; از صفحه 27 تا صفحه 51 .
 
عنوان مقاله: 

کاربست فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش معلمان با رويکرد فرا ترکيب گرا

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه یوله
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
    exInvalid object name 'SCHOLAR.DBO.tbl_ref_fa'.
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

معصومی، د.، و مهدیون، ر.، و معصومی، ب. (1394). کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش معلمان با رویکرد فرا ترکیب گرا. آموزش و توسعه منابع انسانی, 2(7), 27-51. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=289030



Vancouver : کپی

معصومی داوود، مهدیون روح اله، معصومی بتول. کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش معلمان با رویکرد فرا ترکیب گرا. آموزش و توسعه منابع انسانی. 1394 [cited 2021September19];2(7):27-51. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=289030



IEEE : کپی

معصومی، د.، مهدیون، ر.، معصومی، ب.، 1394. کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش معلمان با رویکرد فرا ترکیب گرا. آموزش و توسعه منابع انسانی, [online] 2(7), pp.27-51. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=289030.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 95 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی