نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1396 , دوره  10 , شماره  25 ; از صفحه 1 تا صفحه 4 .
 
عنوان مقاله: 

نامه به سردبير: يادگيري مبتني بر تيم در آموزش علوم پزشکي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشکده پرستاری و مامایی
 
چکیده: 
تغيير نگرش از يادگيري معلم محور به يادگيري دانشجو محور در آموزش عالي مسووليتي جديد را براي مدرسان و دانشجويان فراهم ساخته است که يکي از محورهاي اصلي آن انتخاب مناسب ترين رويکرد آموزش است.
 
کلید واژه: 


 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کریمی مونقی، ح.، و مشکین یزد، ع. (1396). نامه به سردبیر: یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی. توسعه آموزش در علوم پزشکی, 10(25), 1-4. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=287840



Vancouver : کپی

کریمی مونقی حسین، مشکین یزد علی. نامه به سردبیر: یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی. توسعه آموزش در علوم پزشکی. 1396 [cited 2022May19];10(25):1-4. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=287840



IEEE : کپی

کریمی مونقی، ح.، مشکین یزد، ع.، 1396. نامه به سردبیر: یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی. توسعه آموزش در علوم پزشکی, [online] 10(25), pp.1-4. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=287840.



 

 
بازدید یکساله 78 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی