4 SID.ir | بررسي عوامل موثر در تدوين استراتژي هاي برندسازي دانشگاه هاي مبتني بر آموزش الکترونيکي
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

بررسي عوامل موثر در تدوين استراتژي هاي برندسازي دانشگاه هاي مبتني بر آموزش الکترونيکي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مهندسی صنایع، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه قم
 
چکیده: 

اين تحقيق به بررسي عوامل موثر در تدوين استراتژي هاي برندسازي در دانشگاه هاي مبتني بر آموزش الکترونيکي مي پردازد. هدف اصلي اين تحقيق شناسايي عوامل موثر در تدوين استراتژي هاي برندسازي يکي از دانشگاه هاي مجازي استان تهران است. در اين مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوين استراتژي (مرحله اول از فرآيند مديريت استراتژيک) براي دانشگاه هاي مبتني بر آموزش الکترونيکي، بر اساس پيشينه تحقيق و نيز تجارب چندين ساله فعاليت اين نوع دانشگاه ها در ايران، جمع آوري شوند و با ديدگاه سنجي از استادان يکي از دانشگاه هاي مجازي استان تهران مورد بررسي و تجزيه وتحليل قرار گيرند، شاخص ها و عواملي که در تدوين استراتژي برندسازي موفق در يک دانشگاه الکترونيکي موثر است بررسي و شناسايي شود، همچنين عواملي که باعث نگهداري و ارتقاي برند دانشگاهي هستند معرفي کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهاي علمي و عملي، يک برند موفق دانشگاهي را به وجود آورد. اين پژوهش از نظر هدف کاربردي و از نوع توصيفي-پيمايشي است، از منظر گردآوري داده ها، ميداني و ابزار آن پرسشنامه است. نتايج تحقيق حاکي از اين است که عوامل بنگاهي/دانشگاهي، عوامل محيطي خارجي، عوامل محيطي داخلي و عوامل ادراک دانشجو، تاثير مثبت و معناداري بر تدوين استراتژي هاي برندسازي دانشگاه هاي آموزش الکترونيکي دارند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 355
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی