برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1394 , دوره  8 , شماره  19 ; از صفحه 81 تا صفحه 91 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال تعاملي و سنتي در رضايت مندي و يادگيري درس بيوشيمي باليني دانشجويان داروسازي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عطایی، ن.، و پنجه پور، م. (1394). مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. توسعه آموزش در علوم پزشکی, 8(19), 81-91. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=284791



Vancouver : کپی

عطایی نگار، پنجه پور مجتبی. مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. توسعه آموزش در علوم پزشکی. 1394 [cited 2021October20];8(19):81-91. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=284791



IEEE : کپی

عطایی، ن.، پنجه پور، م.، 1394. مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. توسعه آموزش در علوم پزشکی, [online] 8(19), pp.81-91. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=284791.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 404 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی