برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1394 , دوره  7 , شماره  28 ; از صفحه 129 تا صفحه 144 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي اثربخشي آموزش تفکر انتقادي و مهارت هاي حل مساله بر راهبردهاي خودتنظيمي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه ناحيه 1 تبريز

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مرادی، م.، و اقدسی، ع. (1394). بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و مهارت های حل مساله بر راهبردهای خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه 1 تبریز. زن و مطالعات خانواده, 7(28), 129-144. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=279746



Vancouver : کپی

مرادی مینا، اقدسی علی نقی. بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و مهارت های حل مساله بر راهبردهای خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه 1 تبریز. زن و مطالعات خانواده. 1394 [cited 2021December04];7(28):129-144. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=279746



IEEE : کپی

مرادی، م.، اقدسی، ع.، 1394. بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و مهارت های حل مساله بر راهبردهای خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه 1 تبریز. زن و مطالعات خانواده, [online] 7(28), pp.129-144. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=279746.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 231 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی