برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

ارائه مدل هاي سه بعدي هوشمندانه جهت ارتقاء يادگيري کودکان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 

معماران مربيان محيطي، زيبايي، و خلاقيت مي باشند، که بيان کننده مفاهيم (ايده) ميان اصول موضوعي معنايي هستند. آنها مي توانند اين ايده و مفاهيم را به شکل ساختمان مدرسه و محيط طبيعي و محوطه اطراف آن طرح و اجرا کنند. تحقيقات نشان مي دهد که کيفيت محيط فيزيکي بر کيفيت يادگيري تاثير دارد. طراحي محيطي به عنوان "ابزار تفکر" براي تحريک تفکر در محيط يادگيري و براي تشويق گسترش آن براي مشکلات برنامه ريزان و طراحان که امروزه با آن روبرو هستند مطرح مي شود. پس فضاهاي آموزشي بايد با توجه به تقاضاي کودک و معلم بتوانند امکان اين انعطاف پذيري را فراهم آورده، جوابگوي پايداري در طول زمان باشند. آنچه سبب شد در اين مقاله به تاثير طراحي مدرسه در روند يادگيري کودکان بپردازيم، ايده هايي براي طراحي مدرسه براي بهبود کيفيت يادگيري دانش آموزان است، چرا که طراحي محيط مي تواند در روند يادگيري آنها موثر باشد. در اين پژوهش در راستاي دستيابي اهداف فوق ابتدا به معرفي 5 اصل از طراحي مدرسه پايدار و متد آموزشي و بعد به تحليل مدرسه هايي به عنوان نمونه موردي پرداختيم، و با نظرسنجي در چند نمونه مدرسه در نهايت منجر به ارائه راه حل هايي براي طراحي مدل هاي سه بعدي هوشمند براي محيط هاي آموزشي با کارکردهاي متفاوت، در جهت افزايش يادگيري دانش آموزان شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 222
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی